İNCİ TANEM

13 Mayıs 2014 Salı

ARTAN KUMAŞLARDAN ÇOCUKLARA MUTFAK ÖNLÜĞÜ

19 Mayısta kızımın gösterisi olacak.Öğretmenleri her çocuğa bir meslek grubu vermiş.benim kızım postacı olacak.Birde aşçımız var.Önlük arıyorlarmış bende hemen ben dikerim diyerek atladım.Evdeki artan kumaşlardan ancak bu kadar oldu.(4- 6 Yaş grubu).Küçük kız benim diktiğim önlükle sahneye çıkıp şiirini okuyacak.Herkes benim kızım benim oğlum derken bende aaa bakın benim önlüğüm diyeceğim.Tabiki de şaka yapıyorum.Kızıma bakmaktan önlüğü göremeyecekmişim gibi geliyor.Çünkü daha sahne olayını çözemedi ve kızım çok utangaç.Umarım ben okumam demez.



 Renk renk olsun istedim her ayrıntısı ayrı bir renk.Cıvıl cıvıl  oldu.Kep te yaklaşık 50 cm çapında bir yuvarlağı kenarlarını teyelleyerek büzüyoruz.Büzülmüş bir şekilde bant kısmını tersten dikiyoruz.Bandın iki ucunu dikmedim açık bıraktım.Oraya  bir cırt cırt dikilecek kafasına uygun ölçüde ayarlansın diye.Bizden de bir hatıra kalır.

2 yorum:

  1. çok hoş olmuş elinize sağlık.dikiş de sanırım birşeyler yapıyorsunuz.elbise etkinliği yapıyorum.katılabilirsin.bloğun için de iyi olur.nebihan akça da blog kardeşliği yapıyor.ona da katılmanı tavsiye ederim.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler.evet elimfen geldiği kadar biseyler yapmaya calisiyorum ama ev tekstili üzerine.kiyafet olayinda pek becerikli oldugum soylenemez.tesekkurler yinede..

      Sil