İNCİ TANEM

8 Mayıs 2014 Perşembe

FİNCAN MUMLAR

Elimde böyle bir fincan takımıı vardı.Ancak bir fincanı kırılmış olduğundan ve kase gibi geniş ağızlı olduğu için çayı çok çabuk soğuttuğundan hiç kullanmamıştım.Yaklaşık 6 sene önce evlilik hediyesi olarak gelmişti.Kutuyu her açtığımda yukarıdaki gerekçelerden ötürü vazgeçerek tekrar yerine koyuyordum. Takiiiii dün akşama kadar. Mum eriterek içini doldurmaya karar verdim.
Aşağıdaki mumu 1 tl ye aldım.


 Tabağının ayrıntısını çok seviyorum. Aperatif yiyecekler koymak için güzel bir tabaktı ancak artık mumluk      olarak yaşamını sürdürecek.
 Mumu eriterek fitilini ayırıyoruz.

 Aşağıdaki gibi fincana mumu döktükten sonra mandalla fitili tutturuyoruz.mum sıvı olduğu için fitil durmuyor.Bu şekilde donmaya bırakıyoruz.Yaklaşık 1 saat sonra mum haline gelmiş oluyor.


 Veee karşınızda yepyeni mumlar...







                             

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. İkeadan buna benzer mumluklar almıştım. Artık kendim yapabilirm:) Bende bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapimi cok kolay.ben 2.yi bile yaptim.cok guzel hediye olur tavsiye ederim sevgilerr...

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsınız fitil nasıl konur merak ederdim:)

    YanıtlaSil