İNCİ TANEM

8 Haziran 2015 Pazartesi

BEBEĞE SON HAZIRLIKLAR

  

9 Ayın hızla geçmesi ile birlikte hamileliğin sonuna gelmiş durumdayım. Her ne kadar zorlu bir hamilelik geçse de yinede Allah'ın izni ile bebeğimize, kardeşimize kavuşarak sonu güzel bitecek. Lohusa terlikleri uzun zamandır yapmak istediklerim arasındaydı. Terlikleri birkaç sene önce gittiğim Uludağ gezisinde otelden almıştım. Yaklaşık 2 senedir dolabımda duruyordu. Bende değerlendirmek istedim. İnşallah beğenmişsinizdir. Ben çok beğendim... Ayın 17'sinde sezeryan'a gireceğim, Dualarınızı bekliyorum....





                                                 Lohusa tacım...
                                                 Ben biraz sadelikten yana olsun istedim.
                                           


2 yorum:

  1. Rabbim hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Yar ve yardımcınız olsun

    YanıtlaSil