İNCİ TANEM

21 Haziran 2015 Pazar

BEBEK ŞEKERİ, ŞERBET BARDAĞI

     
                  Hamileliğin en güzel yanlarından olsa gerek hazırlıklar. Tabi ki ablasının yardımlarını da göz ardı etmemek gerek. Ben bunları yaparken oda bana çıraklık yaptı. Böylece onu da olayların içine katmış bulundum. İnci şimdi geri sayıma başladı. Kardeşimin gelmesine 10 gün kaldı, 9 gün kaldı diye...

                 

                               Bebek şekerini hazır yaptırmak  yerine kendim yapmak istedim. Tabi ki komşumun da emeğinden bahsetmeden geçemem. Tasarımında bana epeyce yardım etti sağolsun...
  Bu tarz ürünleri yaparken birisinden yardım almak işi oldukça kolaylaştırıyor.  Oldukça zengin bir görünümü oldu..                              



                                  Lohusa şerbeti bardaklarım. Genellikle zemzem bardağı kullanılırken ben bu tarz çay bardağı kullanmayı tercih ettim. Yapmak isteyenlere bir fikir olabilir. Şişe ise günlük süt şişesiydi. Ancak ben değerlendirdim. Bu şekilde kullanmak istedim.

                               




2 yorum:

  1. Aramıza hoşgeldin.Çok şirin görünüyorlar..Takipteyim sevgiler canım..bende beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canim sevgiler...

    YanıtlaSil